miercuri, 21 mai 2014

Lasa,ba,ca tinem minte!


Acum vreo sapte- opt ani, in timpul unei drumetii studentesti, eram vreo 5 suflete inghesuite intr-o masina pe Transfaragarasan si ajungem , la un moment dat, la un "punct de belvedere", cum bine zicea un nene.
Masina rula in viteza, noi disperati sa imortalizam, unul nu gasea camera, altul nu nimerea sa-si schimbe bateriile, ma mir ca nu ne-am rasturnat cu masina de la atata forfota, cand unul din gasca, eternul mutalau si mucalit, zice:

"Lasa,ba, ca tinem minte!"

De-atunci, de cate ori mi se urca piticii la cap ca n-am baterie, camera, creion, ceva orice sa notez, mi-amintesc ca am sa tin minte si casc bine ochii si sufletul.

E vreme de tinut minte, oameni buni, luati aminte la mine!

S-o dedicatie, studenteasca asa ;)

2 comentarii:

  1. Iar ”dacă ești prost și nu ții minte, notezi, că eu așa fac!” am citat dintr-un profesor universitar dar i-am uitat numele:)

    RăspundețiȘtergere