joi, 17 aprilie 2014

Departe - umbre 25

Am adormit aseara cu nasu-n blana lui Tomi, a stiut ,dragutul, ca am nevoie de-o perna calda, si l-am ingropat sub patura si sub mine. Nu a dormit, a stat si m-a pazit, pana am fugit sa visez.

M-am trezit de dimineata cu asa un chef de duca, nu fuga. Iubesc orasul in zile de sarbatoare, strazile-s goale, e liniste pretutindeni, mai ca ai senzatia ca pune cineva lumea pe hold, ca sa pot eu sa haladuiesc prin ea dupa bunul plac.

Azi m-as sui intr-o masina, nu conduc, in dreapta cuiva, si i-as zice sa ma duca si sa ma duca, sa ma cuibaresc cu genunchii la piept si o cafea fierbinte sub nas, sa-mi clatesc ochii cu drumul. Oare exista drumuri infinite?

Azi as visa, un pic asa, dar vad ca iar am ochii roz dupa rasarit,cred c-o sa visez cu ei deschisi, da da.



2 comentarii:

  1. Paste fericit! si multe, multe bucurii. Sa treci peste toate cu bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paste fericit si tie si alor tai, draga mea! sa avem o primavara frumoasa!

      Ștergere