luni, 31 martie 2014

Si...urasti barbatii?



"Şi... urăşti bărbaţii?


Proaspăt divorţată, singură şi cu un motan obez, eram acum un an, la douăzeci şi opt de primăveri, un model de realizare personală pentru toate femeile aflate cu un picior în băltoaca lui 30, asta dacă nu adaugi la această supă emoţională şi contribuţia nesolicitată a tuturor prietenelor mele, care îşi făcuseră din a-mi găsi sufletul pereche o misiune personală de care nu aveam cum să scap nici cu tămâie şi apă sfinţită.
Aşa se face că m-am nimerit, după o seară cu (iar) prea mult vin şi supradoză de ciocolată, asigurată şi salvată de la moarte prin asfixiere cu păr de pisica de către alte două prietene, care -l găsiseră pe El, acel el care avea să-l scoată pe necurat din mine prin umor şi drăgălăşenii cum nu mai văzusem eu în viata mea, de la maimuţă încoace.
Trei zile mai târziu, după o tatonare scurtă pe Facebook şi un telefon rapid (voiam să ştiu dacă are voce de Gerard Butler sau Hanibal Lector - Butlerică it was, aleluia), m-am trezit cu o invitaţie de la elementul masculin perturbator, la o cafea. Într-un loc public. Pe lumină. Sunt paranoică, da."

Continuarea si inca un alt articol by yours truly le puteti citi in FMWG Magazine, care se lanseaza azi (insert dansul bucuriei aici).

3 comentarii:

  1. WOW...articolul "Fericirea ca dieta" m-a uns pe suflet si de jur imprejur:) ... keep up the good work, ca sa zic asa....ca altfel nici nu mai stiu sa zic, m-ai lasat fara cuvinte:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) N-ai idee cat de mult inseamna parerea ta pentru mine, iti multumesc!

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere