miercuri, 8 mai 2013

Gașca mea

Am descoperit Turma da Mônica acum vreo opt, nouă ani, când am primit cadou un album foto cu Monica si gașca ei. N-ar putea fi mai eu decât este deja, mă amuză și mă inspiră, mai ales în seri ca asta, când fac pe măscăriciul pentru colegi, să uităm că suntem oriunde altundeva, numai unde trebuie nu.

Oglindă, oglinjoară, cine este cea mai frumoasă din țară? .... Și tăcerea e un răspuns.

Dar de ce nu mai vrei să ne jucăm de-a casa? ..Ghici!

Hei! Am spus că poți lua UN măr!!

Cepșoară, dacă încetezi să mă jignești...promit să nu te mai bat și îți dau, chiar, un pupic! Glăsuțo, Bultoaso!

Aș vrea o înghețată la cornet! - Cu câte cupe? - Toate!


O găsiți aici ,cu toate desenele,filmele și revistele publicate în ultimii douăzeci-treizeci de ani. Aveți și variantele în engleză și spaniolă, dar parcă are alt farmec în portugheză.

Mă duc să port o discuție cu oglinda din buda firmei, fac pariu că o să-mi spună ca eu sunt cea mai harnică din țară. Nț nț nț...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu