joi, 14 februarie 2013

Hepi meri lavarz dei

Adica pe bune, ce anume din sarbatoarea asta importata v-a castigat?
O sarbatoriti? Dar Dragobetele ce-are?Nu va place denumirea?
Sunt tare curioasa sa aflu daca sarbatoriti, de ce si cum , mai ales.
Eu sarbatoresc prin friptura cu barabule, ca asa mi-i pohta.
Am incercat acum fro cinci ani o miscare romantica cu hazbandul, pe vremea cand era holtei in misiune de cucerire, a fost mai impresionat decat o gaina la vederea satarului, ce sa zic.
Singurul cadou dragut de Valentine's l-am primit prin studentie, de la prietenul meu de atunci, un cd cu muzica romantica (piratata, ofcors), pe a carui coperta a desenat o inima dupa un manual de cardiologie si cam asta a fost maximul de dragalasenie acceptat si digerat de subsemnata.
In rest, recunosc ca mie-mi place dragaleala in general, nu la comanda, dar hazbandu' a zis sa fim si noi in ton cu vremurile si sa va dedic poza asta:




Domnilor ce aterizeaza accidental pe aici le sugerez sa-si ia iubitele,sotiile sau, de ce nu, iubitii, de-o aripa, fix atunci cand sunt mai obositi/e, jumuliti/e, eventual in pantalonii aia de pijama din finet, si sa-i invite la un dans pe melodia asta. Asta e romantism, dears. Pe intuneric, in dormitor, in timp ce-n bucatarie fierbe ciorba pe foc. This is love. ;)


9 comentarii:

  1. Nu sarbatorim. Dragobete nici atat, ca daca nu era Valentine's nu auzea nici sulea de Dragobetele autentic, sa fim noi seriosi cu noi insine. In rest...love all year! Si gata.

    RăspundețiȘtergere
  2. de obicei era pretext de iesit la restaurante simandicoase :D :) Anul asta nu, ca ne-am distrat deja prea mult luna asta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai lasa, ma, ca la voi e restaurant evri dei, am vazut eu ce festinuri face Tz:)))

      Ștergere
  3. Hihihi, ce amuzantă esti! Noi n-am serbat niciodată nici Valentinul nici Dragobetele. Doar anul ăsta nuș' ce-l apucă pe bărbate-miu și-mi zice în timp ce răsfoiește un ziar din ăla cu reclame: hai nevastă să-ți iau și ție o tigaie d-asta șmecheră de sf. Valentin. Bine, zic eu, dar să-mi iei și-un taburet. Păi pentru ce? Păi uite-așa, să am pe ce să mă sui să-ți pun tigaia în cap. Bineînțeles că tot dialogul ăsta a fost din dragoste, numai din dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) ce zapacita esti! :))))) Eu as zice sa-l ierti cu taburetul ala, daca-ti aduce fro tigaie din aia Horece, de jde bulioane, zau ca as fi frumos:D

      Ștergere
    2. Daaa, sigur, tigaie=dovadă supremă de romantism. Bine că nu mi-a adus-o ca ar fi folosit-o numai el. Hm, adică... poate era bine, făcea el mâncare, la asta nu m-am gândit.

      Ștergere
  4. ah, ce-ar fi iubirea fara haleu? dovada de dragoste suprema a unui sot? sa nu-si lase sotia niciodata flamanda. am zis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit aseara la tine , cu amandina-n fata. Am facut poc poc, pentru tine <3
      p.s.: vezi ce-mi aduci de la garou cantri:D

      Ștergere