joi, 28 februarie 2013

Departarea din tine, fuga din noi - umbre 10





M: și sunt așa
M: undeva departe
M:: și știi ce frumos e unde sunt eu acum?
M: vrei să vii cu mine?
A: încă nu
A: încă nu îmi dau voie să ajung până acolo
M: e un deal
A: mă mai ia valul uneori, dar răman cât pot cu picioarele pe pământ
M: nu e un loc anume
M: e un deal frumos
M: verde
M: suntem in noua zeelandă
M: și sunt cele mai frumoase și verzi dealuri nesfârșite
M: și e o briză caldă
M: și miroase a flori
M: și a bălegar, un pic
M: că ășa-mi place mie
M: și stăm așa, tolănite
M: și ne masează spatele toate denivelările din pământ
M: și dacă te uiți un pic mai atent la cer
M: te ia amețeala
M: că ai senzația că alergi și tu cu el
M: așa-i de frumos
A: încercam să imi amintesc când am simțit ultima oară chestia asta
A: și nu pot
A: nu îmi mai amintesc
M: e ok
A: deși am imaginea asta in cap, făceam asta pe vremea când mergeam în tabere la munte
A: dar după, nu imi mai amintesc să o fi făcut
M: o să o găsești într-o zi
M: în autobuz
M: sau la raftul cu lalele
A: știi că mă gandesc mereu la lalele roșii?
A: am imaginea aia in cap
A: cu ele puse frumos pe masă
A: eu cu ele la chiuvetă, cum le tai codițele, le așez și el stând în spatele meu și uitându-se la mine
A: afară ploua cu spume, era frigut și semi-întunecat
A: nu știu de ce mi-a ramas in cap
A: dar mereu când mă gandesc la lalele ajung în locul ăla
M: vezi?
M: ai și tu un loc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu