marți, 5 februarie 2013

Ajutati-ma sa dorm la noapte!



 Intrebarea este: Cine canta "love is the answer" ?

 L-am intrebat pe barbati-miu, ca cica el e stalpul casei, intelepciunea intruchipata, felinarul meu pe timp de noapte, etc. Poftim cultura:

      Eu: cine canta melodia aia
      Eu: love is the answer?
      El: incearca sa o fredonezi putin
      Eu:  :))
      Eu: ma pupi!
      El: taratata tadadaa?
      El:  asta, ma?
      Eu: asta, asta
      El: love is the answer!
      El: ai vazut ca se poate fredona?
      El: numai tu nu si nu

Am ascultat astazi "love is the answer" cantata de weezer,barbra streisand (sigur nu, dar se lauda ca e jazz :)) ), brazaville, todd rudgren, blessid union of souls, morandi (!!!), england dan si john ford coley. Jazz, gospel, blues, reggae , rock, you name it, n-o gasesc!!

Va rog eu mult, care va stiti cu ceva mai multa cultura muzicala decat mine, ajutati-ma sa gasesc blestemata aia de melodie, ca sa pot dormi la noapte.
Bogdaproste anticipat.

L.E. : Am gasit-o!!!! Avea dreptate hazbadul ca e cu taratata.
Multumesc, fetelor,v-o dedic!





10 comentarii:

  1. daca iti mai aduci aminte si alte versuri intra pe versuri.ro sau pe alte site-uri specializate din afara si introdu acolo...ar trebui sa gasesti imediat

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=tB5VecjbGc8

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau ce se intampla cand ai 474 postari necitite in google reader si incepi cu prima repede repede sa raspunzi :D

      Ștergere
  3. Nu cumva te referi la melodia asta, ca tot nu-i stii versurile? http://www.youtube.com/watch?v=l8S1NzEmfcQ

    RăspundețiȘtergere
  4. sau Sir Price - Love Is The Answer (http://www.youtube.com/watch?v=tB5VecjbGc8) ?
    Hai ca acum astept sa stiu si eu care o fi melodia ..pfiu!

    RăspundețiȘtergere