marți, 29 ianuarie 2013

Pentru casa sufletului (II) - Vreau, port, citesc, visez

Vreau ...

... cu suspine, cu of mama mea, mi-e teama sa aflu cat costa. Oh, pretty shoe, why you no love poor girls?
Chloé PFW Spring 2013



 
... si pantalonii astia, ah, glezna ei de gazela, soldurile-i rubiconde, ce poate fi mai sexy decat o muiere cu ceva fund si "mult" picioare? Si un pic de sclipici, indubitabil.

pinterest



Port...
... cele mai frumoase ghete de la cea mai buna prietena.  


Miniprix




(re) Citesc...

 ...inca mai miroase a cafea bauta in picioare, la o terasa din centrul Lisabonei, printre barbati eleganti si doamne cu nasul pe sus. Eu cu sacoul cu inimioare albastre.







Visez...

...la panglicile astea de sapte ani de zile. Am fost sa le vizitez, acum patru ani, le-am mangaiat, le-am iubit si le-am parasit. Poate intr-o zi o sa-mi ingadui rasfatul si o sa le tin acolo, intr-o cutie, pentru mine. De bune.

www. retrosaria.rosapomar.com/


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu