joi, 8 noiembrie 2012

Bad bad wife.


Ne trezim azi, ca-n fiecare zi a vietii noastre de oameni casatoriti, care suntem. El primul, ca face cafeaua, pentru ca e un sot perfect – doh. Eu mai tarziu, cand e deja racita si in cescuta mea cu ingerasi. El triluieste, eu mormai. Bem cafeaua, ne imbracam, iesim pe usa. Ne pupam de fiecare data cand ajungem la coltul blocului si ne despartim.
Totul normal, acelasi program, zilnic. Pana azi.
Cand striga:

- Si sa te gandesti la ce-ai uitat sa faci azi dimineata!
- Ha?
-  Sa te gandesti la ce-ai uitat! Si pleaca ranjind.

Ma gandesc. Oare ce-am uitat? Sa ma spal pe dinti? Dau cu limba pe dinti.Nop, squeaky clean.Sa-mi schimb chilotii? Consider problema...nup, sunt fresh.Sosetele? Ma uit in cizme – sosete noi.Ce dracu’ am uitat?Ma uit in geanta. Am uitat tigarile, asta era!Ei lasa, iau altele.Dar iata ce sot grijuliu am eu.
Ajung la birou, hihi haha, barfa cu aroma de cafea de femeie de dimineata. Si il zaresc pe Gabi scotand niste prajituri pe un platou. Hm. 

Intrebare: Dar DE CE scoate Gabi prajituri? (observati tensiunea poetica din formularea mea – as putea scrie texte pentru abecedar,zau).
Raspuns: Pentru ca e ziua lui! Braaavo!!!!!
Intrebare: Dar DE CE  e ziua lui? (observati prostia-mi recurenta)
Raspuns: Pentru caaa.... –suspans,tensiune,in linistea diminetii poti auzi rotitele-mi scartaind cu foc- il cheama Gabi.
Sinapsa: FUCK FUCK FUCK FUCKITY FUCK FUCK!
E ziua lui Mihai! Oh fuck, fuck! ASTA am uitat!

Pun mana pe telefon:

-          Sunt rea, sunt un monstru, iarta-ma, iarta-ma, La multi ani, te iubesc, sunt un monstru. Sunt o nevasta oribila, iarta-maaaaa, si te iubesc, si sunt varza, si iarta-maaa! Auzi? Da’ merge daca-ti zic ca am vrut sa te pacalesc ca am uitat? :D
-          Nu.
-          Pff. I am sorry. Bad bad wife gaga.A, io.

Da,karma is a bitch. Dupa ce ieri ma hahaiam pe seama colegei, azi am fost eu de rasul curcilor. Asa-mi trebuie. Bad bad wife Forfe. Bad.
Hazband, ai lav iu ma. Anu asta nu ti-am mai luat un bax de Magura, dar lasa ca-ti fac niste costite din alea cu sos, bine?





9 comentarii:

  1. La multi ani Hazband de Forfecutsa!!! :)
    Lasa... nu te supara pe ea!asa suntem noi,femeile,mai cu capu-n nori! :)))
    Va pup,Orsi!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) da mah, da' d'aia te iubeste!
    Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) esti mortala! :)) la multi ani, hazband-ului! sa aveti o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Mihaiule! Se intampla cu uitatul...ete Marse uita sa ia ceva si de ziua mea si de Craciun si de sfantu'...in rest isi aduce aminte :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani lui Mihai, sunt sigura c-o sa te ierte - asa un mea culpa public + costite ... cum sa reziste :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-a iertat? :D Sunt sigura ca da, pare baiat bun :) Si a pus problema foarte frumos :))
    Al meu, acum 3 ani, si-a facut cadou o oala de ceai fierbinte pe un picior. El nici nu mai tine minte, iar eu tin minte doar ca no2 avea doar o luna, si eram capiata de somn/stres/nervi,mi-a picat tare bine medicalul lui de vreo doua sapt :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa uiti mai ca e ziua barbatului tau? :))))))) Ce tare!!!! Bietul de el, credea ca o sa-l pupi dis-de-dimineata, iar tu, nici pomeneala.... :P hi, hi, hi.... :)))))))

    RăspundețiȘtergere