sâmbătă, 13 octombrie 2012

Acu' chiar ca ajutor!

Aaa, am comis-o!
Am vrut sa instalez un template mega-hiper-super califragilistic si am stricat sandramaua.
Da,stiu,lucrez la marea firma de aiti, dar eu nu-s depanator de calculatoare, software si alte dandanale virtuale.
Asadar, am nevoie disperata de ajutor. Vreau sa-mi pun si eu o amarata de poza in header si niste imagini pe post de iconite pentru feisbuc,arhiva, contact si alte dragalasenii din astea vazute la case mai mari.
Care te stii om bun cu suflet bun si cu credinta in hashtemeleu, sa ma ajuti si pe mine?
Nu cu tutoriale, print screen-uri sau alte din astea, ca uite asa am ajuns sa-mi transform bietul blog intr-un peisaj selenar de toata tristetea.
Desenele vreau sa le fac eu ,dar am nevoie de geniu al tehnologiei milostiv, dispus sa-si asume functia de butonier sef la Forfecutsa srl.
N-am bani de webdesigneri si nici sa ma mut pe alta platforma nu vreau.
Deci, cine se ofera?

Platesc in..aaa...traduceri? Placinte? Baby-sitting? Publicitate pe blog? You name it.
Help!

Mama? Buba?



11 comentarii:

  1. Ofer eu servicii de sot hashtemelistic daca dai la schimb baby-sitting :D ce zici, deal?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte deal! Si vorbesc foarte serios cu baby-sittingul :D

      Ștergere
  2. Si eu serios cu sotul :D acusica vine acasa si ii dau vestea cea buna ca i-am gasit ocupatie pt seara asta :))
    ii zic sa te sune cand e gata pregatit de treaba :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai stai, nu-l grabi. Eu fac maine desenele si vorbesc cu el luni. Nu ma asteptam sa gasesc atat de repede ajutor:D

      Te pup!

      Ștergere
  3. S uite cum mi s-a luat placinta de la gura ... :)))
    Nu-i rau nici cu peisajul selenar :D

    RăspundețiȘtergere
  4. La chestia asta chiar nu mă pricep, așa că-i las pe alții. Știu însă la fel de bine ca tine să apăs pe diferite butoane și să stric totul într-o clipită. Când vei fi în pană de idei, cheamă-mă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Uite asta ar putea fi o meserie de nisa. Stricam calculatoare,la cerere. Oferim preturi promotionale si rezultate garantate:))))

      Ștergere
  5. Draga forfecutsa citesc cam de vreo ora pataniile tale si miau ridicat moralul dupa mai bine de o jumatate de zi intre :pipiuri,pus uniforme,fuga la scoala,spalat biberoane,intins rufe,fuga la facut niste acte,fuga la scoala, "m-a calcat pe deget", "am desenat..."nici nu am auzit,pipiuri numai in gaura nu,pus masa ia masa,curatenie flash din nou ,iar la scoala,fuga la autobuz....si acum in sfarsit in casuta mea degustand cafeaua mea si intrand cam unde poate nu-mi fierbe oala ati lasa aceste cuvinte si a te saluta din departari.Aceasta este jumatatea mea de ora "doar a mea" hehe caci acum urmeaza sa ma duc iarasi la scoala insa dupa printesa mea.Daca nu s-inteles expluc:lucrez intr-un oras si am grija de doi copii unul rasfatat si celalalt mai "special" sai spunem,traiesc intr-un satulet (mai exact si afara din satulet) si ma duc sa-mi iau fiica de la scoala caci ne-a cam mancat si a trebuit sa ne scarpinam de si sa o inscriem cum ne-au "recomandat" la ore extra ca sa-si "modeleze capacitatea intelectuala" pe care o detine.Iar dupa aceea o sa incep razboiul in propriul meu teren adica regatul meu-casa mea (campul de batalie pana cand il pun la punct).Asa ca de acum inainte voi dedica jumatatea de ora de autobuz in a te citi si asa ma mai recreez nitel.Vam pupat Ceau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Miriam,

      Mesajul tau a venit in cea mai nebuna,agitata, obositoare zi din an, si m-a scos complet din starea mea urata.
      Iti multumesc din suflet si te imbratisez.
      multa putere pentru alergat dupa fetite,pentru pupat degete ranite, antrenamente la olita si alte nebunii mamicesti.
      Te pup

      Ștergere
  6. Ains ce dragut din partea ta.Atunci santem chit jeje.Sper sa fi fost o zi rara si nu ceva obisnuit si eu iti urez liniste in fiecare zi (nu prea multa ca asa se plictiseste unu si noi nu mai avem ce citi) dar sa fi fericita.Si iti mai multumesc si pentru incurajare.Un pupic.

    RăspundețiȘtergere