marți, 13 decembrie 2011

Suntem niste delicati

E "delicat" sa vorbesti despre moarte, boala, saracie. E delicat sa spui "am nevoie de ajutor". Suntem niste delicati, traim ca-n secolul 18 si ne aruncam capsoarele in nisip, pretinzand ca traim intr-o lume roz, cu fluturasi si floricele.

Ati vazut ca de cateva zile este pe blogul meu un banner. Si tot de cateva zile imi rumeg gandurile, incercand sa gasesc o cale "delicata" de a spune ceea ce o sa spun.

La naiba cu delicatetea! Va zic asa: daca cineva mi-ar fi spus ca imi pot tine copilul in brate in schimbul a 100000 de euro, va jur ca va trezeati cu mine la usa, m-ati fi auzit urland si implorand si cerand,mergand pana in panzele albe. Asa cum se lupta mama lui Bibi.

Eu nu mai am pentru ce sa ma lupt, dar sa ne imaginam ca o faceti pentru mine. Nu pentru o campanie de la televizor, ci pentru mine. Daca v-as cere 2 euro, mi i-ati da? As vrea sa cred ca da.

Asa ca va rog , va implor, cu nerusinare, in niciun caz cu delicatete: Dati-mi doi euro, pentru Bibi! Salvati copilul acestor parinti, sa aiba parte de el!
Mai mult nu pot spune, e greu si-asa.

Mai jos detaliile:

SMS la 848 (in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) – 2 euro/SMS

Romtelecom:
0 900 900 301- 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel


Ne ajutati?

10 comentarii:

  1. DA! am trimis mai multe sms-uri! Doamne ajuta sa fie totul bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis 3 mesaje pana acum dar primesc notificare de la ei cum ca" Fundatia Mereu Aproape imi multumeste pentru ajutorul financiar acordat in campania Vreau sa ajut!"
    Esti sigura ca acesti bani se vor duce la Bibi? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, foarte sigura! Numarul este pus la dispozitie de aceasta fundatie, pana pe 16 decembrie inclusiv:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e bine de stiut...am dat share pe fb si imi voi anunta si familia :)..pup Moni :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai dat in trecut, si o voi mai face, cu toata bucuria, cunosc cazul :(
    Tu cum te mai simti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc, Andreea!
    Eu ma simt mai bine, am mai scapat de raceala :P

    RăspundețiȘtergere
  7. ai scris tare bine! si da, suntem niste delicati, stim foarte bine sa ne ferim privirile de asa ceva :(

    RăspundețiȘtergere
  8. iti multumesc pentru acest post! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

    RăspundețiȘtergere