duminică, 27 noiembrie 2011

Pre-spalarea de pacate

Ma simt precum un monstrulet din filme,care sta sa iasa la lumina,la limita imploziei. Atat doar ca eu incep sa-mi pleznesc prin pielea de monstru furios, si ma chinui sa-mi scot la iveala binele si frumosul. Cand n-am draci pe mine, parca imi revin amintiri indepartate, despre lucruri bune, despre mine frumoasa, si , uite asa, ma imping si mai tare in coaja monstruoasa, poate poate reusesc sa razbesc.

Am gatit mult, aveam nevoie sa simt ca reiau controlul, ca inca mai fac ceva bine. Chili con carne, rata pe varza, ciorba de vacuta si ciulamale...or sa vina si retetele alea, cand o fi sa fie, deocamdata is terapeutice, doar pentru casa si sufletele noastre.

Playlist de pre-spalare a sufletului, intru ascultare de 30-40 de ori pe zi :)







Si nenea de mai jos, pe care il iubesc de mor...



.... asa cum va iubesc pe voi, cei care intrati doar ca sa vedeti daca mai traiesc :)

3 comentarii: