vineri, 9 iulie 2010

Let's dance this week-end away

Stiu sigur ca exista terapie prin muzica, am tot citit. Dar genul de terapie pe care unii din noi il practicam capata deseori forma unui "trip" indus de substante halucinogene. Iti administrezi ceva random, dozele sunt limitate sau uneori fara masura, iar dimensiunile in care dispari sunt mereu altele. Melodia asta ma trimite in alta lume, visez. Am o rochita neagra vaporoasa, pana la genunchi, cu umeri goi si maneci trei sferturi, pantofi pumps beige din lac si un sal negru spaniolesc, cu franjuri si flori beige si rosii. Si un el inalt si frumos mirositor, care-mi lipeste obrazul de obrazul lui si ma danseaza toata seara...:)
Ma duc sa mai visez putin, mi-am luat liber special pentru asta:)

Week-end frumos, copii! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu