vineri, 23 aprilie 2010

De ce nu-s eu normala la cap

Azi e Sfantul Gheorghe. Tot azi Georgiana de sor-mea implineste venerabila varsta de 35 de ani, ocazie cu care am felicitat-o ca inca mai are o sora care isi traieste din plin cele 25 de primaveri ( ai em a bist, ai nou :D ), si il sunai si pe tata-meu, ca si asta e pui de cartita, deci trebe sarbatorit. De unde rezulta:

Father daughter heart to heart conversation :

io: hai la multi ani ,tata, sa fii sanatos, bogat, sa traiesti sa-ti vezi nepotii ( eu casc pe fundal)
tata: hai mersi...aaa...casti?
io: casc..
tata: de ce? ce-ai facut aseara?
io: am dormit, ce naiba sa fac...da' prea putin..
tata: ai dormit? pai si io care speram ca ai facut sex...de-asta te-am facut? e pacat de frumusetea ta....
io: (?!?!?!?!) aaa, lasa tata..aaaa...se termina fiscalul...e mult de munca...
tata: pai pana se termina mai e o luna juma...nu te resimti ?
io: aa....hm...pf....aa..ma resimt (wtf?!?) ..da' poate de 1 mai rezolv problema...
tata: hai bine, bravo, asa te vreau


Older sister - younger sister (adica io ;;) conversation:

Io: La multi ani, fata, te iubesc, sa fii sanatoasa, ca in rest esti bine
Sor-mea: Hai multuumeeesc , asemenea (eternul raspuns la orice fel de urare inimoasa pe care i-as face=o :| )
Io: cum celebram, ai?
Sor-mea: stau si-l privesc pe cumnata-to cum face cafea si omleta de juma de ora fara sa scoata un cuvant...e mishto sa fie ziua ta, zau!
Io: :=)))))))

Asta ca sa nu se mai mire lumea ca-s "speciala" :P

Hai sa traiti si , pe langa voi, toti Georgeii si Georgianele:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu