vineri, 5 martie 2010

Limba mea cea de toate zilele....

... are vointa proprie!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu am fost ieri la stomatolog pentru o noua runda de infrumusetare a ranjetului, si nu a putut omul sa-mi pileasca si frezuiasca acolo pe motiv de limba care nu sta locului :| daca va ganditi la vreun moment in care v-ati simtit cu adevarat penibil, ei bine nimic nu se compara cu placerea de a auzi "vino sa ma ajuti sa-i tin limba"...wtf?! :D o complicatie acolo, o raritate medicala acolo n-as fi avut si eu, vorba ceea, sa raman in istorie cu ceva...nu..
Eu sunt pacienta care are nevoie sa-i fie tinuta graitoarea in loc, ca sa i se poata puna o plomba...pfff.Mi-a fost o rusine...

Noroc ca eu am cel mai bun stomatolog de pe planeta. Om mai rabdator, mai caaalm, mai atent si mai ingaduitor nici ca mi-a fost dat sa vad. Si credeti-ma...maaareee chestie sa reusesti sa o tintuiesti pe subsemnata pe scaun timp de 3 ore , in contextul in care ma ia cu frisoane doar cand vad freza...Si unde mai pui ca ma face sa rad cu gura pana la urechi in timp ce-mi zdruncina mestecatorii, apai va spun eu, omul asta merita sa primeasca premiul Freza de aur pentru merite deosebite in imblanzirea bestiilor cudinticariatidelapreamultaciocolatanumapotabtinemultumesc :D

Un singur defect are stomatologul meu: sarcasmul domle. Adica intru de fiecare data in cabinet si dau cu ochii de un ditai castronul plin cu bomboane si ciocolatele. Bon, nu putem servi, ca evident ca tre sa avem dintisorii curati inainte de distractie. Cobor de pe scaun, ce sa mai mananci, cand ai juma de falca amortita si nici sa inghiti in sec nu mai poti, daramite o bomboana. Asta e sadism in toata regula!

Dar il iertam, ca e un dragut si un profi si se ingrijeste de coltsii nostri si ne suna sa ne intrebe daca ne mai doare :) Si il recomandam cu toata caldura si ii uram oficial " Mihaitsaaa, teee iubiiiim, caaa caaa tineee stomatolog nu mai gasim ! "

Hugs and kisses

Varanul si Scorpia nr 1
(Monica si Adriana)

3 comentarii:

  1. :)) Si cand te gandesti ca imi faceam griji in privinta gradului de relationare... Hai ca e bine asa!!!
    Cu drag,
    Scorpia nr.1
    P.S. Misule, te iubim, ca ca tine nu gasim!!! (am citat din Scorpia nr.2 aka Varanul)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am rad de una singura de avenit copilu sa vada ce am de rad ca nebuna! Sa stii ca am patit-o si eu o singura data...nu stiu ce naiba de anestezie imi facuse doctorul ala ca aveam impresia ca ma sufoc...imi amortise si gatul si cerul gurii si din cauza asta tot dadeam din limba!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))

    Oanaa, ce dor mi-a fost de tineeee...welcome back! ma bucur ca nu sunt singura cu experiente de genul asta, ca incepusem sa ma intreb daca nu cumva eu sunt o raritate medicala prin definitie:P
    hai ca vin sa te vizitez si eu, pupici multi multi:*

    RăspundețiȘtergere