joi, 14 ianuarie 2010

Wishlist

Bah….io mai am o saptamana si imi celebrez quarter endu , primu din viata asta, si , fiind io asa fiinta profunda si macinata de niste diverse macinari, evident, ma apuca analiza de fro luna si trag acu tare sa fac raportul de final , asa, ca la fiecare quarter, zic. Evident ca anumite multe chestii nu au mers tocmai dupa cum mi-as fi dorit eu sau maica-mea ( ca , deh, fro 18 ani din quarter a avut si ea destul de multe de zis apropo de targeturi si obiective) , dar all in all, fu criza, trecura neste revolutii peste noi, si , tragand linie, declaram ca:
Dincolo de bifarea celor mai importante si sociale realizari din viata unui om (scoala, facultate, master, job, burse…bla bla), am adunat o droaaaie de amintiri absolut bestiale, care ma fac sa zambesc cu gura pana la urechi de cate ori le rememorez…chiar si cele triste, sunt amintiri frumoase acum…caci e fain sa traiesti, orice ti-ar fi dat sa traiesti.
Eh, si pentru ca niciodata nu putem fi pe deplin multumiti de ceea ce avem, era clar ca trebuia sa-mi “lipseasca” si mie ceva in clipa asta, in speta My Mr Perfect (care nici asa perfect nu tre’ sa fie, if you ask me:P ) . Si mi-am adus aminte de o discutie a mea cu o prietena, in care ii spuneam ca de-as putea sa adun bucatelele de frumos si bine si de fericire de la fiecare om pe care l-am cunoscut, si daca le-as putea lipi cu aracet, asemeni unui puzzle, atunci as avea omul ala “perfect”. Dar nu exista , mai oameni buni.
Si parca nu e asa trist, caci exista, totusi Mr Right. (pe care il asteptam cu deosebit interes si entuziasm, si cu oala de ciorba pe foc;;). Si in asteptarea domnului potrivit deosebitului meu caracter, am zis sa prestam o “oda” celor 25 de ani care au fost si sa multumim celor care au trecut prin gara noastra, invitandu-I pe toti la ziua mea de nastere ideala si imaginaraJ Iata cum mi-ar placea din tot sufletul sa sarbatoresc primii 25 de ani din viata mea, cum as vrea sa ma impac cu tot ce a fost, si sa dau Cezarului ce-I al Cezarului, si trecutului locul pe care si-l merita in istoria mea…

De ziua mea mi-ar placea….

Sa ma trezesc in vechea mea camera de camin din Grozavesti, cu draperii portocalii, el sa ma astepte cu cestile albastre pline cu cafea, si sa fumam nesfarsite tigari ascultand muzica si amintindu-ne de saptamana care a trecut. Si el s-ar entuziasma ca un copil si ar tine sa ma impresioneze cu cateva melodii, pe care eu le-as sti deja, si l-as minti ca mi-s noi si ravasitoare, doar ca sa-l vad zambind cu ochii. Am merge in Carrefour sa luam ceva ca sa gatim, si m-ar ruga cu ochii sa ii fac paste, mereu paste, si am gati impreuna, iar eu m-as amuza de cum toaca zarzavatul, incercand parca sa urmareasca liniile invatate la cursul de chirurgie. Si as fi fericita doar privindu-l cum se bucura.
Si mi-ar placea apoi sa ne bagam in pat si sa dormim dupa amiaza, in patul lui, care scartaie, cu asternuturi racoroase, si m-as uita la televizor pe silent, in timp ce el sforaie, si l-as privi si m-as bucura iarasi, de cat de cald imi e. Iar cand ne-am trezi am merge sa ne plimbam in Herastrau, si ar fi de parca am fi iesit la o prima intalnire, am rade si am glumi asemeni unui cuplu care abia incepe sa se cunoasca, si ne-ar placea tare…Iar el mi-ar lua floricele, desi zice mereu ca nu-s bune, iar eu as merge si as cumpara eu berile, pentru ca stiu ca i-ar placea sa ma vada pe mine alegand berea care ii place…mai ales fiindca urasc bereaJ
Apoi as iesi cu fetele mele la o cafea lunga si la povesti, si mi-ar cumpara o fusta frumoasa, si cercei si o carte faina de tot. Si as fi fericita, caci privindu-le pe ele incercand sa ma bucure, mi-as da seama ca ,daca le merit, sunt o norocoasa.
Iar seara…ei bine seara, seara m-as plimba cu el iarasi pe strazile Bucurestiului, uitand ce cautam de fapt, si speriindu-ne de senzatia de distant a mainilor noastre, impreunate. Si ne-am privi in ochi si am sti ca ne-am gasit si totodata ne-am spune adio. Si am bea cea mai acra limonada dar n-am mai cere miere, doar ca sa putem vorbi in continuare linistiti. Si m-ar duce acasa si mi-ar da un trandafir portocaliu, m-ar mangaia pe par iar eu m-as minuna, parandu-mi ca atunci il vad cu adevarat pentru prima oara.


Si m-as trezi a doua zi si le-as multumi lor pentru ce au fost in viata mea si pentru ce mi-au lasat, pentru acele cateva clipe perfecte. Si m-as privi in oglinda stiind de azi cum arata fericirea, si asteptand, din clipa in clipa, sa o recunosc.

Asa ca, draga providenta, inger pazitor, sau oricine ai fi acolo sus, de ziua mea te rog sa iei nota de cele de mai sus si sa :
- imi pastrezi parintii in putere ani multi de acum inainte, sanatosi, veseli si trezi la minte
- imi cresti gogosile mari, sanatoase si cu note mari la scoala, si , daca nu cer prea mult, pune si o facultate si un master acolo pe foita ;)
- imi fericesti prietenele, sa le stea parul bine in fiecare zi, sa gaseasca doar rochiii frumoase cu sclipici si pantaloni cu fermoare shui, sa aiba parte doar de reduceri la cumparaturi, sa le iasa mereu omletele si ciorbitele, si sa fie iubiteeeeeeeee…caci tare mi-s dragi atunci cand rad J


Si nu in ultimul rand, te rog frumos sa ii dai un sut lui Mr Right in directia mea….ca trece vremea, zic :P

P.S.: a se lua nota de prezenta si a se executa in urmatoarele 7 zile, pre-quarter-end, deci da? :)

Subsemnata,

Io

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu