vineri, 8 ianuarie 2010

Si daca ramuri bat in geam....

....inseamna ca n-ai somn, in loc sa dormi stai si pazesti flora locala?

bre domle, cica trebuia sa imi fac si io new year's resolutions, dar...aa...pff...total lack of inspiration. Si urmand si propriu-mi tipar, de obicei le indeplinesc pe toate, dar pe dooooosss!! As in, sa vedem ce ne-am dorit pe 2009 si sa vedem ce-am realizat:

1. sa slabim - ne-am ingrasat! check!
2. sa ne luam casa - stau cu chirie! check
3. sa ma marit putin - sunt singura precum cucu din poveste (dar asa de frumos triluieeeesc :D :X)
4. sa dau la master - am constatat ca mi s-a luat de carte, cel putin pentru moment. trag, totusi speranta, ca o sa imi revina chefu, macar asa, ca ne bate Oana obrazu' domle :P

Am reusit totusi sa-mi schimb jobul, sa revad Portugalia si sa vizitez Roma, sa ma tund, sa-mi iau tava de briose si sa inchei anul cu zambetul pe buze.

Planul pe 2010 e unul destul de simplu : sa-mi iasa figura cu jobul in Ploiesti si sa ma intorc acasa , for good. A! si sa plec in concediu, pe undeva, cam atat. Si sa bage aia muzica faina de ziua mea :)

Nu-mi mai doresc iubire, suflete pereche, nici chile in minus, viata are un stil destul de grobian de a-ti da peste bot cand iti doresti chestii din astea stiintifico-fantastice. Si, pana la urma, cine a mai auzit sa-ti pui pe hartie ceva ce unii nu reusesc intr-o viata, si sa te si astepti sa-ti bifezi lista.

Imi doresc sa fiu sanatoasa, odihnita, sa dansez, sa rad si muulta liniste.

Ceea ce va doresc si voua:)

Hai v-am pupat.

8 comentarii:

  1. Orice iti doresti tu cu adevarat sa-ti se implineasca anul aceasta si poate da DD sa ne vedem si noi :D...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa...da...uite asta e o dorinta ce merita pusa pe lista, sa ne vedem :D

    RăspundețiȘtergere
  3. iubita, in ploiesti o sa faci o figura geniala cu jobu, sunt sigura... in concediu o sa pleci, si nu numai o data (portugalia e fixata in calendar :D)
    cu muzica fac eu pe draq in patru si o sa ai doar ce vrei tu...

    altceva?

    semnat: mama omida :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa zicem atunci sa ti se implineasca tot ce iti doresti, nu??? si cu bonus, si cele pe care nu intraznesti sa le mai doresti :-)) (I know, I'm evil :D). Si sa-ti spun ca ti-am scris un maill, ca sa nu se piarda saracul prin spam...

    Ah, si dorinta aia cu "multa liniste"... e preferata mea :D...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Zu, multumesc frumos...acuma, evil or not, nu m-as supara sa se indeplineasca si "nerostitele" :P
    si daca gasesc linistea aia iti trimit si tie...sau mai bine ma ofer sa il beibisituiesc pe Bebe Zu ;)

    te pup tare

    RăspundețiȘtergere
  6. sa ti se indeplineasca tot ce iti doresti...fi ele ele simple sau complexe...si sa stii ca nu tie ti-am batut obrazul...am eu "clientii" mei care nu sunt bloggeri (ca nu cadreaza domne' cu deminitatea lor!), dar citesc!!! :D
    Pupici si sa ai un an plin de zambete si impliniri

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru ca viata este ciudata, pentru ca dorintele neimplinite se transforma deseori in frustrari, pentru ca cele pe care reusim in cele din urma sa le implinim ajung amintiri - ceea ce inseamna ca se vor pierde in negura vremii-, nu iti doresc decat atat: TRAIESTE ACUM SI AICI!!! Iubeste pe cine vrei pentru ca te vei simti tu implinita, indiferent daca EL iti va raspunde sau nu, indiferent daca va fi capabil sa se ridice la inaltimea unei asemenea iubiri sau nu; viziteaza toate locurile care "te cheama" pentru ca in fiecare dintre ele vei gasi o parte din sufletul tau; ai incredere in acea MO pe care o stiu eu, pentru ca este o FEMEIE ADEVARATA; si, mai presus de toate: nu inceta niciodata sa visezi la ceva, oricat de mic, pentru ca doar asa vei avea dovada ca nu te-ai dat batuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) se spune ca acei putini prieteni pe care ii aduni intr-o viata sunt cei care te cearta atunci cand tu esti las si te ierti prea repede si, mai cu seama, aceia care te ridica, si te mangaie, te alinte si te iubesc, chiar daca tu ai uitat cine esti.
    mai Dede...

    RăspundețiȘtergere