duminică, 22 noiembrie 2009

Adriana, viata si sufletul pereche:)

M-am intors in tara, dupa o saptamana intensa, completa, rotunda. Iaca concluziile:

Adriana : mai fato
Adriana : viata asta e ciudata rau
Monica : aa?
Monica adica?
Adriana : adica
Adriana : si cu bune si cu rele
Adriana : nu mai intelegi nimic
Monica : :))
Monica : asa e
Monica : de fapt stii ce tre sa invat eu?
Adriana : e?
Monica ' : ce imi doream sa invat
Monica : sa fiu fericita si singura
Monica : si sa imi traiesc clipele de fericire
Monica : asa, izolate, cum sunt ele
Monica : nu sa caut in ele permanenta
Monica : pentru ca asa m-am aruncat de fiecare data in relatii nesanatoase, fara viitor
Monica : ...
Monica : good point, fai viato
Monica : hai mersi
Monica : ma prinsei
Adriana : imi si imaginam
Adriana : cum porti tu o conversatie cu viata
Monica : sa vezi ce discutii am io cu sufletul meu pereche
Monica : alea sunt si mai tari
Monica : ;;)
Adriana : :))
Monica : vorbesc serios
Monica : nu ti-am zis?
Monica :: vrei sa-ti zic?
Adriana : da
Monica : deci
Monica : stau si ma gandesc
Monica : ma prostule
Monica : unde dracu esti tu acu?
Monica : cu cine dracu ti-oi f..e tu creierasii acu?
Monica : misca-te in puii mei ca acilea sunt
Monica : hai odata
Monica : :D
Monica :si ma mai gandesc
Monica : oare ce-o face el acu?
Monica : o manca biscuiti?


la aceasta ultima intrebare, inca n-am gasit raspuns:))..the point is, viata e faina, as it is.
live it

p.s.: de maine revenim la normal, gata cu filosofia :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu