luni, 14 septembrie 2009

Toamna vietii mele...

Ham vinit de la Ploiesti si odata cu mine bag seama ca a venit si toamna. Ieri am fost melancolica, ma uitam la copiii tarati de mame la piata dupa flori, in timp ce eu imi targuiam o craticioara de email cu floricele, pentru ciorbica lu mama :X

Am plecat de la Ploiesti pe o caldura nesimtita, ireala, chiar, pentru sambata seara, in timp ce vecinul meu de la parter, nea Garoafa (asa il cheama) ii spunea unei doamne din cartier ca asta-i toamna vietii lui...:)

Am plecat zambind, pe dn1 era plin de oameni care vindeau ceapa de apa si crizanteme si eu ma gandeam mandra cu ce comoara ma intorc eu acasa. Parca acum chiar imi vine sa zic acasa, pentru prima oara in 6 ani, de data asta am venit acasa. Si asta doar pentru ca am adus cu mine putin din casa mea de la Ploiesti. Dupa lupte crunte cu maica-mea, negociind numarul de borcaneturi pe care sa mi le dea, io mai putin, ea mai multe, captura de razboi insumeaza:

:D :D

- 6 borcane pasta de ardei facuta a la maison
- 3 bidoane bulion de rosii
- 2 bidoane bulion zarzare
- un bidon suc de rosii...mama zice sa-l pun la supa...yaaah right :D Bloody Mary babyyyyyyyyy!!! :D
- un butoias cu castraveti murati
- 6 borcane mici si unul muaaaare cu gogosari murati
- 3 borcane ardei iuti pusi cu otet (i think!??!)
- 2 megapachete cu vinete coapte puse la congelator pentru viitoare salate si zacusCI?!
- 2 megapack :) cu zarzavat de ciorba (morcov./pastarnac si telina)
- 3 megapack zarzavat ciorba varianta 2(ardei gras di tati culorili ;;)
- 1 megapack dovlecei cubulete + 1 megapack dovlecei pentru pane
- 1 megapack ardei gras pentru umplut

Cre ca singurul lucru care-mi mai lipseste e sa respir, ca in rest ... :D

A! si la capitolu "consumabile" : o oala mare ciorba de oase de porc cu zeama de varza (oooo, Nirvaanaaaaaa), una oala sarmale, una gamela gulas (inghit in sec deja, si e abia 8 dimineata), una gamela plina cu san de porc marinat si fript pe gratar (dilishaaas), plus restul consumabilelor pentru gatit, gen cimbru, marar, etc.

:D

Bre, avand in vedere ca io atac frontu petrolist odata la luna, daca nu si mai bine, am iesit bine la inventar, muma suspina fericita ca si-a vazut copchila fomeie la casa ei, cu camara plina:D, iar io imi rasfat derriere-ul de gazarita in noul meu set de lenjerie de pat de culoarea portocalelor ;;), si in prosoapele mele galbui ...pfiii:D
V-am zis ca si placinta cu branza mi-a pus la pachet?!?!

Aaaaai nou, heit mi...dar nu prea tare, finca e prima oara cand presteste asa , in 6 ani de zile, dar speram sa recidiveze.

Asa ca, daca ma intrebati daca-mi place toamna, o sa va spun ca da, e anotimpul meu, vremea in care ma simt frumoasa, femeie, cu dor de duca si de gatit (mancare si pe mine).

A venit a venit toamnaaaaaa....sa va acopar inima cu o sarma? :D



p.s.: erata: 2 borcanoaie gem prune, 2 borcanoaie gem caise, 2 cu capsuni ( astea pe langa alea de visine facute de mine ;;)

3 comentarii:

  1. Ok, m-am indragostit de camara ta... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu:D ma simt mai tare decat m-am simtit vreodata dupa o sesiune de shopping la reduceri..sick,huh?

    pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci da ... Vorba lui Zu ... Ne-am indragostit de camara ta ... eu una deja salivez ... Daca iti spun la ce ,ai sa zici ca n-am voie ! La Bloody Mary draga ... Stiu bate-ma, ucide-ma dar mi-ai facut pofta ... Era bautura mea preferata inainte sa raman insarcinata ... Acum cred ca am sa mai lipsesc ceva vreme de ea ...
    Pupici de la mine si de la David !!!

    RăspundețiȘtergere