marți, 25 august 2009

Trusou de botez :) ...my very first order :D

Asaa...dupa postarea de ieri, la care nu ma asteptam sa am atata succes, am primit deja o comanda de trusou de botez pentru o bebelina care se va naste astazi, la Constanta.Sunt foarte entuziasmata si onorata, mai ales pentru ca tricotez din pasiune si posibilitatea de a face ceva si pentru alti bebelusi din tara ma face foaaaarte mandra :D Pentru ca presupusa domnisorica a fost cam agitata in burtica mamei, am ales, impreuna cu mamica, si o varianta pentru baietel, just in case.Tin sa va spun ca eu m-am indragostit iremediabil de modelul pentru baietel, in mare parte si pentru ca imi place la nebunie galbenul pai, de culoarea inghetatei de vanilie, si sunt si adepta unui stil ceva mai simplu , dar de efect. Nevertheless, iata primul meu proiect oficial, ce urmeaza a fi livrat mamicii din Constanta la inceputul lunii octombrie


Pana una alta, dupa ce termin costumasul pentru Nicol Cristina, am de gand sa prestez si costumasul de mai jos pentru baietelul prietenei mele din Ploiesti, ca mi s-a pus pata pe el rau de tot Wish me luck girls, I'm going in :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu