luni, 24 august 2009

Botosei tricotati pentru bebelusi plimbareti:)





Na ca am ajuns sa o fac si pe asta :)


Pentru cine ma stie, tricotajul este o maaare obsesie a mea, imi petrec fiecare minutel liber cautand modele noi si documentandu-ma in materie de fire, andrele si alte din astea:D



Asa caa, iata si prima pereche de botosei, executata we asta, ca o replica la botoseii Mariposei (mariposi.blogspot.com - ce sa fac daca-s blonda si nush sa pun hyperlink :D ).
Intentionez sa le pun si o panglicutsa de satin, pe post de sireturi.


Pasul urmator: bolero in ton cu botosii si paturica, sa se faca de un trusou pentru o bebelina cuminte :) sau un baietel jucaush...vom vedea.



Pana atunci, va las sa va bucurati de shootingu incropit acum 10 minute la birou, cu ajutorul colegelor de serviciu :D


LE : am invatat sa pun hyperlink...iuhuuu..danke shoshon Mariposi :d

3 comentarii:

  1. Sunt extraordinari de frumosi ... Chiar imi plac ... Ce as vrea sa stiu sa fac si eu fac asa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cand postezi, marchezi cu selectie bucata de text care se va transforma in link. Apoi, ai deasupra un butonel mic, cu doua verigi de lant desenate. Click pe el, se deschide ferestruica, in ea scrii sau dai paste adresei web dorite, iar textul tau initial selectat va deveni linkul acestei adrese.
    Si eu mi-am prins urechile cu asta la inceput, succes! :)

    RăspundețiȘtergere