duminică, 17 mai 2009

floricelee pe caaaammpiiii...


I am a
Daisy


What Flower
Are You?


5 comentarii:

  1. eu eunt sau as vrea sa fiu o floare de colt. Cam singuratica, nu? Dar foarte rezistenta si greu de gasit:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aolicaaaa....cata modestie breee...greu de gasit chiar ca esti,. ca ne-ai bagat in fibrilatii doo luni, pana ati mai postat ceva :)

    Io propun ca Ilincuta sa fie garofita de piatra craiului, ca-s rare si protejate prin lege, asa cum cred ca si-ar dori si tati sa fie :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba floare esti, atat de firava forfecutzo?
    I am a canna! Ceva asa ... nu stiu sa o descriu:))))
    Dar tu ai o floare super gingasa si delicata

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, am aterizat si eu pe blogul tau. Simpatic, chiar haios :-))))
    Pai, daca ti se pare ca se potriveste p-aci, baga mare, poti sa folosesti linistita tutorialul de diaper cake, in scopul asta l-am si facut (m-au mai intrebat si altii), multzam pentru interes!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. echinaceea :))) panaceu universal, ca tot face soata un tratament pentru intarirea imunitatii cu ea, haha!!

    RăspundețiȘtergere