vineri, 20 martie 2009

forfecutsa loveste !!

de ce inca un blog?

Pentru ca ,desi vorbesc pana ma uita Dumnezeu, nu-mi plac introducerile si , prin urmare, mai tot ce am facut pana acum a fost cam "din topor" adica, cu capul inainte si degetele incrucisate.... (v-am spus ca ma uit vorbind..:P) ..


asa...back to reality:) acest blog nu va fi unul tematic, culinar, de puericultura sau mai stiu eu ce . Va fi insa unul despre bucatareli si tentative prajituresti, despre cele trei gogosi de nepoate, despre martisoare "de casa" si gafe...ale mele:)

va astept

forfecutsa

3 comentarii:

  1. imi place motoul tau"aparat de vorbit" :)) , m-am alaturat si eu aparatului de vorbit :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Bine ai venit, Strumfo! Vad ca esti pusa pe treaba serioasa, ai luat blogul la puricat de la inceput:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :P nu care cumva sa-mi scape ceva, treaba buna se face cu inceputul :))

      Ștergere